Michelisz Norbi 80 kilogrammal nehezebb autóval indul a Hungaroringen

A szabályoknak megfelelően a Túraautó-világbajnokságban az első két futam után kiszámolták a kompenzációs súlyok elosztását. A szabály idén sem változott, nem pilótánként hanem márkánként szabják meg a súlyokat, és minden versenyzőre érvényes, aki az adott típussal versenyez.

Nem nagy meglepetés, hogy a Volvo és Honda kapott bőven ballasztott, de a +80 kilogramm elég sokkolóan hat Norbi és Nagy Dani hazai versenye előtt. A Citroenekbe is bekerül 10 kilogramm így már 60 kilogramm ballaszttal mennek, eközben a Lada, illetve a Chevrolet sem változik, mindkét márka ballaszt nélkül versenyez a Hungaroringen.

Márka Pluszsúly Tömeg
Volvo +80 kg 1180 kg
Honda +80 kg 1180 kg
Citroen +60 kg 1160 kg
Lada +0 kg 1100 kg
Chevrolet +0 kg 1100 kg