Tim Gábor:”Ott nyomom, ahol van rá lehetőség”

Pár napja írtunk arról, hogy nemzetközi bajnokunk egyelőre a hazai amatőr ralibajnokságban folytatja. Egy bajnok, mindenhol bajnok, hisz ez is autóverseny, nyilván nagyobb figyelem kísérte a salgótarjáni fellépését, mint egy-két vetélytársáét, de ez természetes egy Skoda Octavia kupagyőzelemmel a zsebben.

Tehát azért óvodásnak nem lehet nevezni Tim Gábort, még ha raliról is van szó, viszont a gumik már nagycsoportosok voltak, az autó meg már túl az érettségin…Az élményekről kérdeztük a bajnokot a verseny után. ” Nem gondoltam arra, hogy most esetleg Európában valami más pályán kéne versenyeznem. Ha itt mehetek, itt nyomom, csak erre koncentráltam” – kezdte a profi hozzáállásról Gábor.” Az hogy egy amatőr ralibajnokságban indulok, ez úgy hangzik, mintha itt mindenki kezdő lenne. Nos elnéztem, igen felkészített csapatok, autók és jó kezű pilóták voltak a mezőnyben. És persze mindenki nyerni akart. Ahogy végignéztem magunkon, és a lehetőségeinken, hát a legolcsóbb költségvetésű kocsi volt az enyém…” – mesélte a látottakat. 

…igen pont olyan, mint az igazi feleség, nem egy szupermodell, de megbízható, és hűséges… 🙂  :mrgreen: 

Az első gyorson, aztán a vezető autótól kaptak, vagy 20 másodpercet, később kiderült, sárga zászlós figyelmeztetés volt érvényben Gáborék menete alatt.“Igen sárga zászló volt, de mi Tímár Tamással ezt a 20 másodpercet akkor is megkaptuk volna, ha nincs. Ennyivel gyorsabb volt az élmezőny az elején” –kezdte sportszerűen értékelni Gábor.” A második gyorson pedig én hibáztam. Elúszott a bal hátulja, és a bal elején kicsit megtörtük a Nissant, de mentünk tovább. Nem lehet panaszom a kocsira.”- dicsérte meg a nagykorú, utcai autóból saját kezűleg fabrikált Nissan Sunnyt Gábor. 

“Amióta megépítettem, műszaki hiba miatt még sosem hagyott cserben. Elég kopottas külsőre is, de megy. Most még én is okoztam kis bal első “szemsérülést” neki, de ez kalapálással orvosolható… Kazáron a hidas felé lefelé, ránéztem az órára és 210-zel ment a maga “érettségijével”, a tempóval nem volt baj nála. Jó időket autóztunk a verseny második részében, de hogy nyerjem a kategóriát, ahhoz szerencse is kellett, vetélytársam az utolsó gyorson hibázott vezető pozícióban. Így elsők lettünk, abszolútban meg negyedikek. Innen folytatjuk májusban, egyelőre itt az amatőr raliban…”– fejezte be sokatmondóan Tim Gábor. Azaz változás nincs a pályaversenyzést illetően. 

fotó: Tim Gábor facebook