
A Hyundai Motorsport bejelentette, hogy 2019-ben Michelisz Norbert és Gabriele Tarquini mellé Nick Catsburg és Augusto Farfus csatlakozik majd gyári pilótaként a WTCR-ben.
Az biztos, hogy a négy versenyzőt jövőre két privát csapathoz közvetítik ki, hasonlóan, ahogy Norbi és Tarquini versenyzett ebben az évben a BRC-nél. A két csapatot később nevezik majd meg. ( a M1RA remek választás lenne!)
Tarquini és Norbi szerződése csak formaság volt, ám Catsburg és Farfus neve némileg meglepetés. Nick Catsburg bizonyított a WTCC-ben, két futamgyőzelmet is szerzett, de TCR versenyautóval még nincs tapasztalata. A 30 éves holland abban bízik, hogy tapasztaltabb márkatársaitól hamar megtanulja, hogy kell gyorsnak lenni az i30 TCR-rel.
Augusto Farfus nemrég köszönt el a DTM-től, és a BMW GT programjában is versenyez majd jövőre. A brazil 15 WTCC futamot nyert korábban, de utoljára 2010-ben láttuk a WTCR-ben, az utóbbi hét szezonban pedig javarészt a DTM-ben versenyzett. Elsőkerékhajtású autóval kevés a tapasztalata, a 2005-2006-os szezonban versenyzett Alfa 156-tal, még a brazi stock car futamokon is V8-as Chevrolet Cruzzel indult, ami szintén hátsókerék hajtású.
Michelisz Norbi nagyon várja már a következő szezont, a múlt hetet Koreában töltötte a Hyundainál. Két új csapattársáról pedig elégedetten nyilatkozott, szerinte továbbra is az egyik legerősebb pilótafelállása a Hyundainak lesz, ami garancia arra, hogy a gyár továbbra is kiemelt projektként kezeli a WTCR szereplést. Norbi jövő évi célja a visszavágás lesz, Tarquinit legyőzve a bajnoki címért akar majd harcolni.
foto: Hyundai Motorsport