Máris változott a BOP, Michelisz Norbiéknak nehezebb lesz

Nem kellett sokat várni a BOP módosításra, a várakozásoknak megfelelően a Hyundai és a Honda rosszabbul járt, míg a Cupra és Peugeot számára kedveztek a szabályalkotók.

A hasmagassághoz nyúltak elsőként a TCR-ben, így a szekvenciális váltóval szerelt modellek a Honda és a Hyundai kivételével 10 milliméterrel, 70 milliméterre csökkenthetik a hasmagasságot, míg a DSG-s változatok 20 mm-rel engedhetik lejjebb a karosszériát. 

A súlyokat is módosították, a Cuprák 10 kilogrammal lehetnek könnyebbek, a Peugeot pedig újabb 20 kilogrammos engedményt kapott, így összesen már 40 kilogrammal könnyebb Homoláék autója. A módosítások már a hétvégén életbe lépnek, így a TCR Europe hétvégi futamán Nagy Dani és Tassi Attila dolga már nehezebb lesz, míg Jedlóczky Márk a könnyebb, és alacsonyabb Cuprával versenyezhet majd.

A mostantól érvényes TCR súly, hasmagasság és motorteljesítmény adatokat a tourincartimes.com foglalta össze egy remek táblázatba: