A M1RA is Hyundaira vált

A TCR International tavalyi bajnokcsapata a M1RA lecsapott az egyik legjobb elérhető technikára, és két Hyundai i30 N TCR  versenyautóval áll rajthoz 2018-ban. A M1RA a Hyundai Motorsporttal együttműködve, a dél-koreai gyártó technikai támogatását élvezve versenyezhet 2018-ban, azaz nem egyszerű ügyfélcsapat lesz, hanem annál szorosabb kapcsolatok fűzik majd a gyárhoz. 
 
Jó érzés látni, hogy van eredménye a kemény munkának és több gyártó is szívesen dolgozott volna velünk 2018-ban, miután tavaly megnyertük a TCR nemzetközi csapatbajnoki címét” – mondta el a M1RA honlapján Bári Dávid, a M1RA csapatmenedzsere. “Többször jártam a Hyundai németországi bázisán, ahol egy fedél alatt fejlesztik a ralis és túraautós projektjeiket. Lenyűgöző a profizmus és az elhivatottság, amivel a TCR-projekthez hozzáállnak. Büszke vagyok, hogy egy ilyen szervezet értéket látott bennünk, és az eddigi információk alapján hiszek benne, hogy az i30 N TCR-rel a miénk lehet az egyik legerősebb csomag a kategóriában. Ahhoz, hogy kihozzuk a maximumot a csapatunkban rejlő lehetőségekből, szoros kapcsolatra van szükségünk egy elszánt gyártóval, úgyhogy alig várom a közös munkát.”
 
Boldogok vagyunk, hogy a M1RA-t üdvözölhetjük a Hyundai Motorsport partnerei között az i30 N TCR-rel ebben a szezonban”nyilatkozta Andrew Johns, a Hyundai Motorsport Customer Racing vezető értékesítője. “Azzal, hogy tavaly megnyerték a TCR International csapatbajnoki címét, bebizonyították, hogy félelmetesen profi társaságról van szó. Biztosak vagyunk benne, hogy a már most kitűnő eredményekkel rendelkező M1RA az i30 N TCR-rel győzelmekért fog harcolni idén, akármelyik bajnokságban induljon is el. Lelkesen fogjuk támogatni a csapatot és versenyzőit az előttünk álló szezonban.”
 
Az egyelőre nem dőlt el, hogy a M1RA melyik bajnokságban áll rajthoz a Hyundaijokkal, de a TCR nemzetközi sorozatának csapatbajnokaként erős ellenfelekkel versenyezne 2018-ban is.
 
Több lehetőségünk van az idei szezonra, és biztos vagyok benne, hogy hamarosan megtaláljuk a legjobb megoldást. Az európai TCR-sorozatok elérhetőnek tűnnek, de továbbra is dolgozunk azon, hogy a világkupa versenyein is ott lehessünk”tette hozzá Bári Dávid.
 
Ha a hír mellé figyelembe vesszük, hogy a M1RA másik tulajdonosa Michelisz Norbert a WTCR-ben a Hyundai első számú alakulatával versenyez, akkor számunkra a logikus lépés az lenne, ha a M1RA az európai sorozatot venné célba, és ott mutatná meg, hogy mire képes. Egy újabb bajnoki címmel, és a tavaly látott profi hozzáállással 2019-ben pedig akár valamelyik gyár zászlóshajója is lehetne a csapat.
 
A WTCR szerepléssel kapcsolatban kételyeink vannak, no nem azért mert úgy gondolnánk, hogy nem képesek ott is jó telejsítményt nyújtani Dávidék. A kérdőjelek oka, hogy nehéz elképzelni Michelisz Norbit, amint saját csapat ellen versenyez, egy ugyanolyan technikával, szintén gyári támogatással. Ezek a kérdések azonban inkább arra alkalmasak, hogy legyen mivel tornáztatni az agyunkat addig, amgí a csapat bejenti, hogy melyik bajnokságban, és milyen pilótákkal látjuk a két M1RA- Hyundait. Bárhol is induljanak, őszintén szurkolunk nekik, mert a tavalyi hungaroringi pillanatokat nem tudjuk elfelejteni!